23/7/16

बेमुरव्वत बेवफ़ा बेगाना-ए-दिल आप हैं// bemuravvat bevafaa

बेमुरव्वत बेवफ़ा , 
bemuravvat bevafaa 
Film: Sushila 
Music Director: C Arjun 
Lyricist: Jaan Nisar Akhtar 
Singer: Mubarak Begum


         SONG
दर्द-ए-दिल दर्द-ए-वफ़ा दर्द-ए-तमन्ना क्या है
आप क्या जानें मोहब्बत का तकाज़ा क्या है
आप माने या न माने मेरे क़ातिल आप हैं
बेमुरव्वत बेवफ़ा बेगाना-ए-दिल आप हैं
बेमुरव्वत बेवफ़ा
जानती हूँ दिल में रख लेने के क़ाबिल आप हैं
आप से शिकवा है मुझ को ग़ैर से शिकवा नहीं
बेमुरव्वत बेवफ़ा बेमुरव्वत बेवफ़ा
साँस लेती हूँ तो यूँ महसूस होता है मुझे \
जैसे मेरे दिल की हर धड़कन में शामिल आप हैं
बेमुरव्वत बेवफ़ा बेगाना-ए-दिल आप हैं
ग़म नहीं जो लाख तूफ़ानों से टकराना पड़े \
मैं वो कश्ती हूँ कि जिस कश्ती का साहिल आप हैं
आप माने या न माने मेरे क़ातिल आप हैं
बेमुरव्वत बेवफ़ा

कोई टिप्पणी नहीं:

एक टिप्पणी भेजें